8 APRIL 2006



Idag är det exakt 5 år sedan vi åkte till Puerto Rico, GC. Boy, if I could turn back time, believe me - I would. På tal om GC så fick jag 3 (av 3) i kursen för spanska. Och något som jag inte berättat är att nästa år är jag en av dom som har chansen att åka på praktik 6 veckor till Gran Canaria i period 5. Får veta i juni om det blir av eller inte. spanskaläraren sa att jag får åka med , bara skolan får godkännande av någo bidrag. Håll tummarna !

Fast jag tror nog det blir en äkkilähdö i höst lagom vid 18-årsdagen till Gran Canaria. Eller varför inte julen. Då missar jag ingen hockey plus att jag slipper julen. Som mina followers vet är jag inget fan av just den högtiden. We'll see. Vi tar sommaren och sommarjobbet (host, money) först.

Kommentarer
Postat av: tasha

snyggt ju!

2011-04-08 @ 16:03:20
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Princess<3

Haft en bra dag? :)<3^^

2011-04-08 @ 16:13:33
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Har du sett filmen Unstoppable, eller är det en film som du vill se kanske? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0