FÖRRA AUGUSTI










Random bilder från augusti förra året. :D

Det var en fin tid. Augusti 2010. Rolig. Skrattretande. Problematisk. Allvarlig. Mindre allvarlig. Men ändå helt fantastisk. Jag hade precis flyttat till Vasa, och visste inget om stan. Det var lite som ett äventyr att flytta hit och första månaden gick ut på att jag börja kela hur allting fungerade här. Nu känner man ju till det mesta, allt från vad "kvarteren" heter till vem som är mest populär osådär. Ni förstår? Men det var så skönt då jag flytta hit, att inte veta ett piss om folk och dom visste inget om mig. Inga fördomar, inga problem helt enkelt.

Men ibland är det faktist frustrerande att Ekenäs är 6 timmar bort.
För jag hatar att sakna. Speciellt dig.

Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

Vill du bli dagens-blogg? Klicka på länken och anmäl dig!

http://jjuliaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-1.html#comment

2011-08-10 @ 20:31:56
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0