HELT UNDERBAR DAG,


- idag. Det har varit great. Steg upp 9 (sköijar it!) men jag vaknade först sådär påriktigt nångång där 15-tiden och då hade jag redan varit i stan 4 timmar. Vissa dagar är man sovande vaken. Ni vet? Anyhow, det var chillonpampillon vid Matildas café nån timme då jag väntade på att Lina skulle sluta sitt coola (nästan lite fabulösa) jobb. Vi for till KotiPizza och catcha upp några timmar och sen en sväng till Säästö Pörssi - Ekenäs hjärta. Hahaha. Fick skjuts av körkortsbryydin herself efter det till Astrid. Skulle bara chillonpampillon där en halvtimma eller så men blev där typ 2-3 timmar och pratade om navlar (huj) bl.a. Nätt schakk. I alla fall så har det varit den skönaste dagen på länge. Helt suverän. Ah, August, I adore you. Å HEJ, NÄR JAG GICK HEM VAR DET MÖRKT! Mysfaktor. Bara för att riktigt completea denna dag ska jag kolla på några avsnitt Frendit. Kärlek säger jag bara. Kärlek.

Sov sött. ♥



Sista bildn ↑ (långt hår!?) stoliger från Linas hurja bloggin, dom andra två e mina mästerverk. Hahaaa


Kommentarer
Postat av: Madeliene - Hon som har kämpat i flera år men inte har kommit frammåt.

jorå det rullar på! :)

2011-08-02 @ 11:43:28
URL: http://maddizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0