CONRATULATIONS AND JUBILATIONS



Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min farmor år!!!!!!1111 Ja och så fyller hon ena på bild också år. Nämligen tjejen jag delar toa med. Also known as sambo-Josef / best friend of all time! Det tar lite emot att säga att hon fyller 16 för det känns som att hon varit 16 since our first date när vi cyklade runt i Brändö, åt Donken mat och pratade om hål, träffade Osala på Cittarin, upptäckte Tiklas, tog min Ben&Jerry-oskuld, angstade hårt hela hösten, snackade skit om allt och alla, när vi snodde en söndrig cykel, mötte på Halava och Joos stirra i golvet, märkte att hela jävla hockeylaget är beroende av café Görans, gick på lägenhetsvisning, flyttade tillsammans, skrattade så vi grät x5000 gånger... okej, ni fattar. HON ÄR BÄST OCH HON FYLLER ÅR IDAG. SKRIV GRATTIS HÄR ELLER DÖ!


Innan jag flytta till Vasa sa jag åt alla att: "joo man kommer ju säkert få bra kompisar men int får man nu nån jättebra tror ja... int sådär första åre i alla fall"... och så träffa jag Joosen andra dagen jag bodde i Vasa... ;pPppP

GRATTIS JOSEPH! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0