SO TAKE A LOOK AT ME NOW

En förkyld jag som snart hostar sönder ska smitta ner stan genom att besöka Subway och slsöa lite pengar på våriga kläder [förhoppningsvis]. Kvällens hockey börjar 18:30, kommer bli great, vinsten är självklar.

Idag morse gick jag igenom 80% av alla bilder på gamla datorn och lade dom till den nya. Tog bara 2-3 timmar... Sweet. Nå, känns bra att ha dom på en dator som inte crashar inom närmsta framtiden. Och talking about old pictures: Thank God we grew up! Nog kommer vi säga så ännu om några år om hur vi ser ut nu också. Men jag får  ångest när jag ser på bilder från bara några månader tillbaks! Fan vad mycket jag har ändrats bara från t.ex. maj 2010. Tänkte lägga in en bildbomb från the past senare idag om jag är på det humöret. :D

Är avundsjuk på dom som är i min ålder och lägger in bilder "jag och kompis för 3 år sen", jag sku aldrig kunna göra det för jag var sjukt ful. Haha, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0