THE TIME BEFORE NIKON D3000


Hmm, september 09. Minns inte så mycket från det men jag var till Borgå på Chrises 16-årsbileet och dagen efter hade han match(er), lyckat!


Emelie kom på besök till Finland i februari 2010 och vi besökte Kampen där vi blev "påkomna" på toa, haha!


Finally börja isen smälta och snön försvinna, april.


Jag var pinsamt nog på Thomas Ledin konsert i Åbo (april). Jag drog ned medelåldern med sisådär 50 år.


Skolan var fettnajs, älska tian!


Wilma var charmig som vanligt. Märk Ledin-dvd:n i bakgrunden, haha...


Familjen fick för sig att besöka Jakobstad, även det i april.


På hotellet i Jakobstad var jag glad!


I maj (eller var det här april?) blev det härlig vår i Ekenäs.


Vi gjorde en spontan familjetripp till Stockholm med morsan och lillebror i mitten av maj för att fira att jag hade grundskolan undan!


Kan Djurgården utan till så fick guida brorsan.


...som fastnade lite här och där påvägen till Junibacken.


Beroende spel på båten.


I början av juni sluta mina polare 1:an i gymnasiet. Avslutning hos Vici. Lalle, Sofie och jag. Vacker bild...


Senare samma kväll...


As said: Thank God we grew up och thank god att jag skaffa en bättre kamera! Kände helt enkelt för att dokumentera cirka ett halvår av mitt liv. Halvåret efter detta halvår blev bättre, på sätt och vis. Vasa baby! Men när jag tänker efter så var den här tiden ganska mysig också (synd ba att man va ful som stryk :--D).

Kommentarer
Postat av: matilda

snyggt på bloggen du har ! :D

2011-02-20 @ 15:06:16
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0