VÄLKOMMEN DU FINA FREDAG


Dagens födelsedagsbarn i Cittarin.

Efter en stressig (men) bra dag har jag äntligen hittat till sängen och jag tycker faktist jag är värd sovmorgonen imorgon. For till Rax efter skolan med födelsedagsbarnet och där åt vi såklart så mycket vi orkade. Skulle sen till Anttila efter en dvd-serie och i Anttila gjorde vi en legendarisk upptäckt. Eller egentligen fatta vi först grejen när vi kom hem. Folk som inte gillar hockey vet inte hur mycket kul dom går miste om. Can't wait att fara på en Red Ducks match nu!

Imorgon invaderas vår lägenhet av K:stadsbor (och annat löst folk) som t.o.m ska sova här över natten, vilket betyder att vi ska dunka musik och glömma våra bekymmer för en natt- ish. Helt ok fredag på kommande. Kommer ha det aningen stressigt imorgon och på lördag flyr jag söderut för några dagar. Inget speciellt, bara Ekenäs. Har inte alls lust med sportlov just nu, jag som kommit så bra in i vardagen. I hope I won't fuck it up. (som på höstlovet...)

"Nä, nu fick jag lejdon...", buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0