14 JULY 2011

For igår ut med Ida och Laura och sen på bilcruis med några andra också. Älskar när man är ledig och kan göra vad som helst, när som helst, man har tid med allt. :D Skönt skit. Aaaah, nog för att det känns bra att jobba också. Men det känns ganska kungligt att vara ledig nu nästan 4 veckor! Idagmorse fick jag tydligen någo fel i huvudet och for till stranden och catcha bruna, låg där typ 3 timmar och nu är jag hemma och väntar på att någonting ska hända... RASTLÖS JO HEJSSAN!

Mittiallt var Birger Q där på stranden och ville mysa igen, hahah sötiiiz
"Nej men ja lovar hede e samma krååko !!"


BirgeR♥

MEN NU HAR JAG MISSAT HALVA AVSNITTET AV FAMILJEN ANNORLUNDA TACK VARE DET HÄR BLOGGINLÄGGET SÅ NU ÄR JAG ON MY WAY TO SOFFAN O SI PÅ DE, HEIDÅ

Kommentarer
Postat av: matilda

Skönt att va ledig förstår jag :D



Birger, vilket gulligt namn på kompisen!!

2011-07-14 @ 18:20:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0