DUSCH OCH GODNATT

Idag har jag varit på länk med den killen som behandlar mig med enorm respekt och tror jag är superman. Alltså min lillebror. Vi sprang och svettades i cirka 1 hel timme. Bra gjort. Sen någongång i vårt seriösa samtal (jorå, det går att snacka seriöst med en 10-åring) kom jag fram till att jag saknar handbollen så utav helvete. Den enda saken jag någonsin varit bäst på. Men hårt liv, nu lever jag i Vasa och där vet folket knappt vad handboll är... Hårt, som sagt.

Måste börja någon sport i höst. Innebandy eller ishockey. Punkt slut. (jag kommer ändå inte orka haha)

Var också på pizza med Sofie idag, sen fyndade vi kläder och stuff i Ekenäs. Fynda. I Ekenäs. Påriktigt! Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0