NOT A GOOD HANGOVER

Har luggit handikappad i soffan hela dagen... Igår var nog riktigt kiva faktist, blev först Horsbäck sen till stan några timmar, och sen via Pälli hem. Cykla hem vittu jag vet inte hur många gånger jag föll (men min cykel är också lite wierd och söndrig). Men tack alla för allt igår, speciellt till kyytina och Pälli.

Just nu har jag sån jäkla leidon på min blogg att herregud. Jag orkar inte ladda hit någo bilder nu, jag orkar inte skriva någo skit hit för jag tänker för mycket på vad jag skriver och hur jag skriver det. Ni vet hur alla har en egen bloggdesign och stil på att blogga? I don't. Jättehemskt i-landsproblem jag vet... men det e faktist störande! Förut skrev jag alltid sådär punktåpricka och korrekt etc, men nu orkar jag inte. Trubbel i bloggparadiset, jorå. Bloggpaus? Kanske? whatever, imorgon ska jag till Vaasa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0