HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE


Jo, han är snygg. #anttierkinjuntti Gammal bild. Ifall ni int tajuu med datumet..

Min dag? Tackar som frågar: jag har sett J, käkat på Harolds med en envis men underbar bror och stuckit på jobb. Att sånt. Lite övertidsjobb , äckliga chips, misslyckat filmtittande, bloggläsning, dampning på internet senare och här är jag nu. Übertrött. Jag hade en sån dag idag på jobbet att det är riktigt jäkla skönt att vara ledig imorgon.. let's leave it there & godnatt! POSS

Wild 2011-12 Season Schedule Released

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 15:57:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0