MASSMEDDELENADE

Internet är trögt, om jag inte jobbar så spelar jag Guitar Hero med lillebrushan eller ser på tv. Jag gillar muuten det som denna sommar erbjudit, REGN! Åh, jag älskar verkligen det. Hela juli kommer vara +40 säkert så jag njuter av regnet nu. Minns ni förra sommaren ? När alla fläktar var slut i hela landet, l0l. God bless rain säger jag bara. :D

Ska jobba hela helgen förutom fredag så vad gör ni, mina kära vänner på fredag ? Sms:a eller nåt. Vill egentligen bara chilla med en film eller någo. Igår fyllde brorsan 10 år förresten (grattis!♥) så nu ska jag äta upp allt som inte åts upp igår (eheh), höres. Morjens!

Kommentarer
Postat av: astrid

Nooo, jag trodde du jobba så jag frågade fridusen. :/ <3

2011-06-22 @ 19:51:50
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0