PERUSONSDAG...

Morrn morrn. Eller typ.. hej. 10.30 sku jag vara i Karis hos läkaren och resan dit var jävligt jobbig. Likzom. Men nu har jag i alla fall papper på att mina tonsiller är stora som pungkulor.

Borde vila, men ska träffa Vici en sväng idag för att planera vår fredag med Bon Jovi (och Borgå?). För jag ska bli frisk tills dess. Borde äta antibiotika men då kan man ju liksom inte dricka och då är det ingen vits att ha en ledig fredag om man bara tänker dricka lemonad... Suomalaineeeeeen täällä mååj. Fredagen ska bli awesome, så desså. jobb 17.00-00.30 på lördag nu: Playa del sol + varm oboy, moin.

Kommentarer
Postat av: Michaela Snöborgs

man kan visst dricka samtidigt som man tar det, det har jag själv gjort.. det är bara att man inte får dricka jäääättemycket och så hjälper inte antibiotikan nåt dååå :(



tack! :)

2011-06-17 @ 12:00:02
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0