SPIKEN I KISTAN

Jag har gjort småsaker som är dumma. Jag har gjort lite större saker som är jävligt dumma. Men jag har alltid sagt att jag aldrig kommer ångra nåt någonsin! Eftersom allting ont för något gott med sig, blablabla. Alla mina homies vet hur starkt jag stått för det: att man inte ska ångra något. För allt man gjort är en del av den man blivit. Och jag hoppas du vet hur ont det borde ta när jag säger att jag ångrar varenda sekund med dig. Varenda sekund av dessa 2 förjävliga år! Det är liksom dags att sätta punkt här och nu, and I'm fucking okay with it.

Jag skiter i allt det där nu, stryker ett streck över det och spenderar min tid med människor som är värd den.
(ergo, not you)


Kommentarer
Postat av: astrid

<3

2011-06-07 @ 20:12:53
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: elskling

jag hoppas du vet att du är starkare än stålmannen på liksom, alla plan.

2011-06-07 @ 21:08:42
URL: http://honjosefin.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0