TATTTTTTTOOOOOOO


Jag har tatueringshätä. Måst. Ha. En. Till. Tatuering. Helt seriööööst , som ni kanske minns måste jag ju vänta till hösten (slash slutet av juli, eftersom jag åker till Vasa i början av aug). Men ändå! Vitsi, jag vill bara känna dendä nålen på mig NU! :D några ha fråga, o jo det tar ont men skönt-ont. ;) perverst. jonej men alltså int lider man nu så hemskt mycket då man tatuerar sig. På armen där jag tog va det ba skönt (vågar int tala för hur det känns på underarmen då jag har flera kompisar som spytt och svimmat när de tatuerat sig där haha men det är ju typ känsligaste paikkan!) sen e de ju olika om man är jättekänslig men ni kan säkert tänka själva..

Nu på sommaren ser man ju allas snygga tatueringar, blir alltid superavundsjuk när jag ser någon heltatuerad typ, så schnyyyyyggt!

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, som en kompis sa som började tatuera sig för 2 år sen, det blir nästan som ett beroende det där, vill bara ha mer och mer på kroppen ;-D

Jag själv har ingen tatuering, men nog vore det något. Bara det att det skulle sviida i börsen!

2011-06-13 @ 08:15:27
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Mima

åj åj vi e i samma sits fast ja har int behöv av tatueringar bara piercingar! haha. Men jo altså tatueringar (som din!!!!) kan va skiiitsnygga men ja sku aldri ta en själv. Isåfall sku de vara en liten som e ett minne av en person man saknar eller så liksom. Va ha du tänkt ha för bild/motiv denhär ggn? :D

2011-06-13 @ 14:41:07
URL: http://mimafoto.blogg.se/
Postat av: astrid

jag ska också tatuera en bh :))) haha lol jättekul XDDD

2011-06-13 @ 20:25:10
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: Mima

neemi Sarah, du får spamma så myki du vill! ;D



De låter saakelis najs dina tatuerings planeringar!! stjärna mellan tummen och pekfingre sku ja kanske våga också;)



Ja ska nog bara laga i conch i öra men sku vila ha tongueweb men de e så himla många som inte rekommenderar det :/

2011-06-13 @ 22:26:49
URL: http://mimafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0