ETT MINNE BLOTT


Alltså. Idag sade jag adjö till min 1½-år gamla läppiercing. Ofrivilligt. Jag har hela tiden klagat och tyckt att det är jobbigt att fixa med smycket (det är svinsvårt att få kulan att hållas), så i början av veckan sade jag när jag köpte nytt smycke att "när den här piercingen ramlar ut å sesjölv, då får e va!". Och det är tydligen idag som det får vara. Kvar är ett lite väl stort hål under läppen (som jag hade fyllt om jag hade haft ett smycke här hemma. Men det har jag inte. Faith). Hoppas det läker jävligt snabbt? Jag känner mig nästan förnyad. Lite "goodbye to the old me, hello to the new me"-fiilis.

Fast jag känner mig aningen naken också.

Kommentarer
Postat av: JOSEF

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!1!!!!!!!!!!!! :OOOOOooOoooOoooOooooooooooOOOOoO

2011-03-04 @ 15:28:14
URL: http://honjosefin.peppar.fi
Postat av: Anonym

oh, du passade himla bra med men det blir nog super utan också igen, kan tänka mig att det känns skönt :D

2011-03-04 @ 15:31:38
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0