GAMEDAY


Sådär såg kön till Sport-Jukurit matchbiljetter ut 08.25, alltså 35 minuter innan biljetterna släpptes. Jag och Josef var utanför Rewells när det öppnade 8 och stod alltså bland dom 20 första. Thank God! Fattar inte hur så många hann före oss faktist, vi som hade planerat så bra att vara först i kön. Hahaha FUU! Nå huvudsaken är ju att vi fick biljetter. Köade drygt 1½ timme... Tur att i alla fall några i kön fattade (eller åtmistone accepterade) vår humor, hehee.

Jeba, jag for bort från kön en stund bara för att fota det här kortet för er skull, ENJOY!!!!1

Kommentarer
Postat av: sonya

jaa sarah ikv synns vi! Så säkert :D nää du så int mej tror ja dessutom så va de typ folk där :) jag elr mamm köpt från olympiakioski :) haha jag får biljetter ti runkosarja från junior sport då jag spelar hockey så , men playoff kort kanske :)

2011-03-14 @ 10:09:15
URL: http://ssonyass.blogg.se/
Postat av: sonya

haha nörda is the shit :D joo ja spelar hockey men vaasas laganda ärlikamed rumpa så... Men vi synns nog där :D

2011-03-14 @ 10:32:32
URL: http://ssonyass.blogg.s.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0