IF LOVE IS UNBREAKABLE, HOW AM I SUPPOSED TO GET OVER YOU?


Sorry bloggvärlden för att jag inte orkade dra in magen.

Såhär såg jag ut idag (bildbrist nejvadå?). Har överlevt ytterligare en skolmåndag, strongt gjort. Börjar bli lite trött på att bara ha 2-3 timmar i skolan per dag... Nog för att det är riktigt tillräckligt när febern ligger på 38. Nu ska jag käka pizza och kolla Solsidan, sen åt 4-tiden ska jag söka mig till stan. Mycket intressantare än så blir inte min dag.

Vet ni hur ont det gör att inte kunna hjälpa någon man älskar? Om inte så kan jag säga att det gör förbannat jävla ont.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

snygga converse :)

2011-03-21 @ 12:50:48
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Eeeemma

Snärttiga kläder ;-) snygg stil!

o dra in magen, jaha, så att vi int alls sku si dej? slut åå! ;-)



ja o vet du, ja vet, ja vet hur de käns! tummis*

lyssna på jenni vartiainen - malja, den hjälper ibland faktist!



2011-03-21 @ 19:50:15
Postat av: Emeliié

kom hit snart för faaan !

2011-03-22 @ 17:50:12
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0