KYSS FITTAN, SÅ ATT SÄGA


Just nu vill jag hem till tönt-Ekenäs, mest för att jag ska inse hur bra allt är i Vasa. Fast... nu när det inte finns hockey har jag verkligen ingenting att göra om kvällarna. Och med ingenting menar jag ingenting. Det enda jag har att göra här numera är skola. Blä. Söka sig till Ekenäs i helgen? Troligtvis, ja. Kanske fixa en praktikplats där också? Sku vara helt prima skinka. Mycket snack, lite göra - det är nog min melodi det. Äh, tar tag i livet sen när snön har smält. Eller när hockeyn börjar. Vilket i och för sig borde vara ganska tillika. (jag taggar alltså VM)

Kommentarer
Postat av: tasha

hahha, yesss :D läser dina kommentarer på finlandssvenska i huvudet, awesome!

2011-03-30 @ 18:12:49
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heej! ´Nu är det klart vilka som blev veckans blogg, gå in och kolla om det blev du vett ja! Kram

2011-03-30 @ 18:17:21
URL: http://sofiesbildblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser ut som ett sprängt skithus,göm dig!

2011-07-29 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0