IT DON'T BEAT THE WAY IT USED TO

Nu är jag äntligen hemma i Vasa igen. Det känns bra. Men ändå inte, med tanke på vissa sjukhusbesked från Ekenäs. Också med tanke på vårat kylskåp. Det är liksom... tomt. Tur att jag hade en sixpack nudlar för 65 cent i skåpet. Och lite cola. När man har cola i kylskåpet känner man sig rik. Även om det är Euroshoppers cola light som kostade runt 1 euro på Cittarin. Men det är ändå cola, alla är lika mycket värda. Och tja, eftersom du läser min blogg så antar jag att det intresserar dig att jag aldrig kommer få sömn nu trots att jag är svintrött, sett för mycket skräckfilmer på sistone. Well done Sarah, well done! Sitter i mitt sovrum och har knäppt på varenda lampa i hela huset. Karåt!

Och bara så ni vet har jag kommit in i någon The Killers-period. JAG. Bossit, som Nicke sku säga (tror jag).

(det här var för övrigt det ointressantaste jag någonsin tagit mig tid åt att skriva)


Kommentarer
Postat av: Nikodemus

jättebossit!!! :D Och hede inlägge va så tu, kunde helt tänk me dig säj allt hede :D

2011-03-01 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0