I SEE THE BAD MOON RISING

Såg just på tv:n att Granlund blir i Finland ett år till, helt najs! Han ska typ göra milin?  Blah, så måste man söka upp det på nätet, nog blir han väl i IFK blabla.. Fffuu jag orkar inte när vårt internet knappt kommer igång. Hei, no complaining, det är fredag. Var just med mamma till Gigantti efter en ny TV! ÄNTLIGEN platt-tv säger jag bara. Vi har haft en såndär fet tv enda  tills nu. Pinsamt, I KNOO! Tack vare tv:n tror jag det blir hemmakväll idag, jag är trött å såå .. Choffe kommer hit en stund innan han ska skämma ut sig i Ekenäs.. eheheh3h3h3h3.. Nåh, int har jag någo vettigt att säga. Mäährz!

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Det är så :O vi skicka 812 sms en vecka :O .. och nu kan jag inte skicka ett ända till han :(

2011-05-20 @ 23:14:27
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0