SUNDAY SÖNDAG SUNNUNTAI

Skumppa, kalja å smirre senare, ville C att jag sku börja mitt blogginlägg med idag så jag gör väl det då, även om jag inte är sådär jätteberoende av att bekräfta mitt sociala liv på internet. Har ni tänkt på det ? Jag skriver typ aldrig när jag gör något speciellt (förutom går på hockey haha), jag lägger aldirg in bilder från fester.. Kanske 25% av alla gånger jag fikar, lunchar etc. med någon så skriver jag om det. Fan vilken tråkig blogg då :D Skräpning..? Choffe sa i alla fall att han tog illa upp över att jag inte skrivit att jag spenderat 3 senaste dagarna med honom, haha. MEN NU VET NI. ANTECKNA.

well you 100 readers (+4) yesterday can't be wrong. Kanske ni tycker om att tro att jag aldrig gör någonting..? Haha äsch. Nu ska jag laga plättar (ENSAM!!!1 socialt!!!11). Mooin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0