JUST BECAUSE I'M A PLAYER, DOESN'T MEAN I ENJOY PLAYING THE GAME..

Idag har gått oroväckande snabbt. Tre timmar skola (inte fyskam att sluta 10.45) + en omtent lite senare som jag tror gick bra (!) och sen besök av Camilla på kvällen. Envisas tydligen med att inte sova den här veckan, inte sovit mer än 5h/natt sedan förra veckan nångång. Och det börjar liksom kännas sådär smått. Ifall intresseklubben vill antecknaa...

Men imorgon tar jag tidig helg då vi (jag och Josefin) sticker iväg till Tampere för att kolla på lite ishockey, sova i sköna hotellsängar och äta bland det bästa som finns: hotellfrukost. Naais!

Kommentarer
Postat av: matilda

Vill också ta tidig helg!

2012-02-23 @ 12:28:41
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sylt? I semla? nu har jag hört allt. Vaniljkräm kan jag gå med på - men sylt...nä...blä!

2012-02-23 @ 18:57:09
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0