19.01.2012


Har egentligen haft en sugig dag. Blev lite bättre när jag fick resultatet att jag har lässvårigheter, det var inte LITE lättande att påriktigt ha en "förklaring". Jag är liksom inte dum i huvu längre, utan jag har benämning på varför jag har en mänsklig svaghet ! Det här betyder t.ex att jag kan få längre tid på studentskrivningarna och att jag är utan tidsbegränsning när jag skriver teoriprovet. Men huvudsakligen: en förklaring.

Har ägnat kvällen åt att öva på teoriprov på nätet, skrivit upp alla frågor jag failat på och övat på alla märken om och om igen. Inte ska väl det vara totalt omöjligt det heller att ta sig igenom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah jag förstår att det känns skönt att liksom få det bekräftat ! Mon ska man inte ha fått sånt där bekräftat tidigare under skolgången?? :O eller är det som först nu senaste tiden det känts av?

2012-01-19 @ 20:50:52
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha men lyllos dig! jag får stirra ut mina kompisars äckliga brows :(

2012-01-19 @ 22:35:19
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0