POMO, THE BOSS, EL KAPITÄÄN


AAH FAKKKJEEA! TICKETS!

Vi är lediga från skolan idag. Min klocka ringde ändå 7 och då var det bara att fara up and away för att ställa sig i kön till Springsteens biljetter som släpptes klockan nio. Direkt efter att jag fick biljetterna i handen sprang jag till något som jag hoppades skulle vara sista övningskörningen. Fickparkerade och körde lite i stan. DET GICK SKIT. Skyller det på min trötthet. Men ändå. PERKELE! Jag blir sur när jag vet att jag kan bättre. VMP!!! Ska köra upp nästa vecka, men har en övningskörning före det ännu. Jag MÅSTE få mitt körkort före jag far till Ekenäs nästa helg. SÅ E DE BARA.

Kommentarer
Postat av: anna

sv: åh, jag med :)

2012-01-25 @ 10:55:10
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: matilda

Vad kul med biljetter till springsteen :D

Om det inte vore för galna jennifer till kompis (kär i karln, typ livet i hennes ögon) så hade jag nog aldrig vetat om hans musik. Nu är det bara tur att jag tycker den funkar bra, annars hade det vart tungt haha



..Mindre kul med körlektionen. SUCK. Om det är nån tröst så gick det piss nästsista körlektionen (sista riktiga) för mig också, när ja sen klarade uppkörningen alltså. Och även sista körlektionen för den delen (typ uppvärmning inför provet). Fast lärarn ville int säga att det gick dåligt, försökte peppa och låtsades som att jag var bra så ja int skulle få panik hahaa.

2012-01-25 @ 11:11:39
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: pauliina

dina ögon <3

2012-01-25 @ 11:13:04
Postat av: Ama de casa

Grattis till biljetterna :-)



Håller tummarna att du får lappen nästa vecka!

:-)

2012-01-25 @ 17:31:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: lisa

Har varit inne o kollat på din blogg några gånger och den är verkligen bra ;) Skulle vara kul om du hade lust att följa min blogg också? :)

2012-02-03 @ 22:09:44
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0