ONE FRIEND DISAPPOINT YOU, ANOTHER CHEER YOU UP!

Nu har jag laga en ny header, äntligen. Jag är världens största fan av Paint och det kanske syns. Men vad kan man. F5:a om ni inte ser. Tifot till vänster är från igår och som ni kan gissa, fotot e int taget av mig utan av Anette Naroma.

Denna söndag har förövrigt varit ganska så trög. Det gjorde helt klart min dag när le best friend Sofie (som hatar ishockey) ringde och berättade detaljer om gårdagens match. Haha, vitsi jag blev helt paff. Visserligen hade hon hört allt på radio men ändå - the effort! ♥ På tal om matchen så bevisade Sport igen att de är för bra för Mestis och tog en 7-2 seger. Först 7-1 och 9-0 i kvartsfinal och nu 7-2 i semifinalen. LIIGA ON AUKI, TÄÄLTÄ TULEE SPORTTI!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0