TAMMERFORS I ETT NÖTSKAL (23-24.02.2012)

Så fort vi kom fram åt vi på en pizzeria mitt i stan. Han som jobbade där såg ut och kunde lätt ha varit Halavas turkiska tvilling. Det var SUPERläskigt! Ni förstår inte hur de likna. Vi var SÅ nära att ta kort med honom som bevis men vi vågade sen heller inte. Hahaha.




Sen for vi till vårt kära Cumulus hotell. Där märkte vi att vi hade fått dubbelsäng. Myys.




Vi hade bråttom, och fastnade i rummet när vi insåg att vi hade Disney Channel. Men till sist fick vi revana ut från rummet och satt oss på bussen mot Hakametsä.




Ingen fiilis på matchen tyckte jag. Några styckna högst upp i varsitt hörn som skrek enformiga ramsor. Tacka vet jag Vasa. Efter matchen träffade jag Ekbom som signerade min tröja. Länge sedan jag såg honom, så det var kul. Han var lika härlig som alltid.




Som traditionen säger så traskade vi till ABC Kaleva efter match.



När vi sen kom tillbaka till hotellet var humorn på hög nivå. Not. Det här var t.ex superroligt för oss:



Vi somnade nog ganska fort. I samma säng.
Morgonen därpå var det hotellfrukost, shopping och tåget mot Ekenäs. Vakärt såå!




Kommentarer
Postat av: matilda

så kul, vill också fara sådär :D

(förresten, hjärta på disney channel)

2012-03-04 @ 12:03:47
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: matilda

Men hur kan du ha missat de klassiska spelet mix-max!! Är du säker, inte typ blivit rensad på minnet eller något? :D Haha, när man ska försöka samla ihop så man får rätt kroppsdelar för att ha fått ihop en gubbe, också hade man ju favoriter, typ sjuksköterskan och brandmannen var min favorit som ja alltid strävade efter haha. Känner inte igen något? ;)

2012-03-04 @ 12:27:22
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Roxy

aww söta bilder! :)

+disneychanel <3

2012-03-04 @ 13:59:52
URL: http://ruxanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0