OVER AND OUT, LAST CALL FOR SIN


Stenparken aka nostalgiaparken igår.

Hej. Idag har varit en sjukt seg dag, igen. Inga måsten, inget gjort. Jag är trött på att länka, jogga, promenera och jag vill på gyyym och bygga muskler. Skit i om jag är fet eller smal, bara jag är stark. :D Alltså seriöst, jag villvillvill på gym nu. Ni vet såndär pepp som man får ibland men så dör det ut så fort man ätit typ? Haha. Men nu får det fan se till att hålla i sig ! Perkele. Det finns ju trots allt inget bättre än känslan efter ett gympass! Synd bara att det ska vara så svårt att ta sig till gymmet, men när man väl är där brukar man inte vilja gå därifrån. Konstigt det där. Nejnu ska jag leta upp simpparen. :::::D Tjong !

Kommentarer
Postat av: Cami

Voiiiih voiiih du har nog missa en hel del! Åbo är en fin stad speciellt under sommaren. Int finns de nu någå hemskt myky o se här, men vi har ju vår kyrka, varierande arkitektur från fina gamla 1800talshus till 70-tals lådor och nytt wnb design shitt :D plus åstranden o sånt shit :D next summer??? (AKA. om ca en månad) lönar sej no å komma å titta runt lite nu när de e kulturhuvudstads-år fö de finns mera happenings.. dock har ja int orka just besöka någå lol :)



och joo min uppdatering ha lite sugi.. hehe äxdeee

men nu sätter ja igång igen tänkt ja. :D

2011-04-27 @ 23:22:18
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0