ROMPOTOMPOROKOTOMPTOM


Ja, ni ser väl att det är jag? Går igenom gamla bilder... Den här är 'bara' från i december -1o. Kvällen då Choffe vann ett vad och satte på mig (punkt) 5 tröjor, min Tappara-replica och ett par halsdukar. Ja, ni ser ju. Saknar dom där flummiga kvällarna ! Men så mycket har förändrats, på gott & ont, sen den tiden. Alltså för mig är 2010 och 2011 redan två helt skilda kapitel i mitt liv.

Tänk så mycket som har hänt sen... ja, december. Jag bor inte med dammsugarnörden utan med finusJosefinus, Pyykkö har flyttat och jag ser honom a-l-d-r-i-g nowadays, jag har fejdat merkonomlinjen (I'll be back), Sport har vunnit Mestis, ja, ni fattar. Fyfarao vad tiden går fort. Ibland alldeles för fort. Som nu. Imorgon är det sista dagen i skolan innan sommarlovet. Vilket i och för sig känns helt okej. Men annars, allt går jävligt fort. FÖR FORT.

Kommentarer
Postat av: Michaela Snöborgs

jag håller med! tiden går asfort! för ett år sen bodde jag hemma och jobbade på max hamburgare och hade ett distansförhållande... nu har man gått nästan ett år på högskola på åland och har flyttat ihop med en kille jag träffade i somras och är förlovad!! :O:O men från att man började på gymnasiet nästan så har alla åren varit så otroligt olika varann! men lite kul är det ju också :P iaf om det blir en förbättring ;)



jag har fuuun på fartyget! :D det är faktiskt riktigt kul det mesta :) btw, är du också rädd för alla som bor i kotka? :P haha alla finnar i min klass är det :P jag bara whyy?

2011-04-08 @ 10:47:40
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: Cami

ska du byta tillbaks ti merkonomlinjen eller? :O

2011-04-08 @ 10:49:13
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0