OH WHAT A DAY...

Idag har varit en dag som jag inte gjort ett skit. Alltså bokstavligt. Bara luggit inne och varit på en snabb länktur. 15 minuter typ. Jag dog. Flåsade sönder. Bra med resor med mat, cigg och alkohol... Not. Seriöst, jag måste sluta röka. Har idag, från soffan, hunnit tänka på att jag saknar Vasa och att jag sku vilja streama min blogg till Papper.fi. Bara för att se hur många som sku läsa den där. Någon som vet hur man streamar till Papper? Josef?

Imorgon mer bilder från Sveariket, fika med Astrid och frissatid (jeu, pannluggen ryker).

Tills vidare:

hihii

Kommentarer
Postat av: josef

fan de ha ja aldri tänk man kan göra.. de ska ja också gö haha å ja ja tror ja vet hu man gör visar sen nångång och fu för att ha comic sans som länktext! RAGE

2011-07-25 @ 21:51:03
URL: http://honjosefin.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0