IPHONE


Jag funderar seriöst på att köpa en iPhone 4. Det finns en del som talar för och några färre delar som talar emot att köpa en. Men jag är inte hundra än. Någon med iPhone erfarenheter? Tänk om jag liksom skulle tröttna på den? Bra liksom. (ahahhaah jeah trötna på en iPhone JEAH SURE) Nej, men om dett skulle komma en fet skråma i iPhonen skulle man ju typ gräva sin egen grav ganska frivilligt..? Sjukt att köpa telefon för så mycket pengar egentligen. Eller? Minns ni när det var dyrt att köpa drömmobiltelefonen för 200 euro (tvåtusen riksdaler), det var tider det.

Choffe har precis köpt en iPhne (som jag petat på en hel del..) och han verkar ju relativt nöjd *klick*

Kommentarer
Postat av: strokatoys

Nu måst ja igen påstå!

Iphone e värkligen de sista ja sku köpa!

Alla ja känner som har en sån (okej typ alla) ha fått den sönder på ett eller annat sätt! Plus att den helatiden ska på huolto typ..

Sku ja vara du så sku ja int köpa en sån.. men ja e ju int du.

Buu för iphone.. ja kommer att bojkotta dom hela live!

2011-03-31 @ 20:36:54
Postat av: Emilia

Vill me ha en iphonee ;) har du kastat en boll till christiano ronaldo? :) haha lääste de i en blogg

2011-03-31 @ 22:43:59
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0