KRABBISFREDAG, SKÖNT...

Det var ju som sagt meningen att jag skulle till Vasa, men gissa vad? Äh, ni kommer inte på det ändå. Jag har tappat bort mitt bankkort. It's gone. Så jag slipper liksom inte iväg till Vasa. Fyfan så jag är bra. Ni förstår inte , det enda jag verkligen behöver nu är en dos Vasa. Verkligen. Ni förstår inte hur mycket jag behöver Vasa just nu. Måste bort från den här stan ett taaaag, om så bara för en dag. Seriously.. Det är inget fel på Ekenäs i sig, nejnej jag tycker faktist inte det innerst inne, men ibland behöver man lite omväxling. Och efter 6 veckor i Ekenäs, behöver man faktist lite Vasa.


Januari.. SAKNAR ! (både januari och Josef) vetre


Behöver knappast säg eller förklar någo om denhä bilden..


o ännu mindre behöv ja väl föklar om denhä.

Vaasa ♥


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Hahah, älskar bilden i mitten! ;D

2011-05-27 @ 18:18:21
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: matilda

Nee, hoppas du hittar kortet igen! :O

2011-05-27 @ 18:57:30
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0