OH MY HEAD, MY HEART, MY BODY. WHY?

Tjenatjena. Idag ska jag jobba 17.00-24.00. Skyönt... Nå, nog ska det väl gå. Får ju annat och tänka på och en break från egna tankar, liksom. You know? Love it. Tiden gick åtminstone snabbt i måndags då jag jobba så säkert idag med fast det inte är de där typiska lunchrush-timmarna jag jobbar idag. Sen imorgon måste jag till Karis med halvtians buss, efter jobbet ska jag troligen till Vasa, med 17:15-tåget. Så vi hörs väl nångång on the road. Nu ska jag till Dekan (nakeD) efter kebaaaaaab åt mig och Pauliina. Hörs senast på fredag. Sköt om eeer sweethearts!

Kommentarer
Postat av: matilda

Lycka till på jobbet! Jag är himla avens på jobb kan jag säga ;)



2011-05-25 @ 18:05:54
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Emma

e du fakin kreisi! sku int våga jobba på ngo abc klo 24:00....!!

2011-05-25 @ 19:58:38
Postat av: Linda

Hej:) Du har ju en tatuering int sant? Undrade bara om det tar ont att göra en, och hur länge din tog etc, funderar på att ta en!

2011-05-25 @ 22:11:21
URL: http://linda-hartman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0