HERE'S A WARNING, SOME FINAL WORDS

Oj jag hade ju en blogg ocksÅ. Har haft så sjukt fullt upp. Två bra dagar, först i Tampere (bloggar om det när jag har tillgång till egen dator!) och igår eftermiddag kom vi till Ekenäs. Var ut o köra för första gången sedan jag fick körkort och fan det var kul!!! Känslan när Double Nature låten kom på radio och vi körde på motorvägen med högsta volym.. Och bara VRÅÅÅLA MEEEED!!!! Ahh :D haha! Nu snart till stan och sen till Karis. Och SEINAR får vi se vad som HÄNDREN! Jööööö.

Kommentarer
Postat av: matilda

Så himla underbart att fara ut och köra när man har nytagit, jag minns det så väl!!!

(Btw, vi tog det typ "samtidigt" i ålder, för mig typ prick ett år sen, eller ja förra veckan var det deee :D)

CAUSE I'M A DOUBLE NATURE!

2012-02-25 @ 11:03:08
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0