FÖR OM JAG TAR I FÖR LÖST, HAR JAG FÖRLORAT ALLT IMORGON BITTI

Jag gick och var nervös inför hockeyn hela dagen, och så går dem och vinner 9-0. Hahaha! Jonej, int kan man klaga int. Helt ärligt, vad GALET. 9-0!!! Hela dagen har vart BRA och speciellt kvällen har vart riiktigt jävla lyckad på alla sätt o vis :). Sen var ju nog pricken på i:et lätt då jag efter matchen träffade på Halava som äntligen signerade min iPhone. Har tänkt på det hela hösten men nu äntligen blev det gjort. Jeeeie, onnellinen Sarah täällä!


Och på tal om hår (huj på håret ovan) så har jag nu försökt färgat håret i en röd toning, slutspelet i ära. Blev bättre än sist och "syns att det är rött", enligt Josef. Jag själv ser ingen skillnad än. Skitbelysning här hemma. :D

Med en bra:ig dag kommer en bra:ig låt:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart med hockeyn förstår ja :D

Skön låt btw! Och säkert snyggt med håret ;)

2012-02-22 @ 14:17:44
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0