"ALLT SOM MAN BEHÖVER FINNS I KARIS"

Jag är ledig måndagar och fredagar denhär perioden och de dagarna jag är i skolan har jag max fyra timmar. Skönt som fan. Denna lediga måndag har spenderats i kön till StudioTicket (inför hockey-VM-i-Vasa-biljetter släpptes), Hesburger-besök med V och nu på kvällen har MestisTV underhållt mig. Härligt med dagar då man inte behöver göra så mycket (läs: då man inte orkar göra ett skit och ingen bryr sig).

Rubriken har att göra med då jag gick på Karis snarvelgata och blev intervjuad av Yle Vega Västnyland. Det har nu kommit upp på nätet i ljudformat (klick) (min åsikt är 00:40) och jag kan bara konstatera att man låter väldigt annorlunda på radio än i verkligheten. Hehe, men roligt ändå att höra. Bortsett från att jag låter livrädd. Huj saatan!

Kommentarer
Postat av: josé

wow. mitt golv är verkligen oredigt!

2012-03-05 @ 22:44:56
URL: http://imperiumet.wordpress.com
Postat av: matilda

Kul att höra dig på radio ;D

2012-03-06 @ 07:31:11
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0