The hottest love has the coldest end.

Jag vet hur du ser ut i inga kläder, kan det vara därför du är obekväm nu ? Visst du kan klippa dig, skaffa en annan tjej, men när du strippar & klär av dig är det samma grej. Jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för fast ingen vet.  Visst du kan rycka på axlarna , spela ball och fast du tycker du lyckats vet jag i alla fall. Och du försöker hålla masken, så du kan sväva över marken. Visst kan du skratta o låtsas som ingenting men jag vet allt om dig för du  har  varit  min . Du är nån annan nu, i och för sig.. men när du strippar och klär av dig är det samma grej...


Kommentarer
Postat av: Pauliinus

♥ ♥ ♥

2011-04-29 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0