TRÖTT PÅ INGET, TRÖTT PÅ ALLT


Jag var precis ute och cyklade. Jag. För det första så hatar jag att cykla och för det andra är klockan inte ens tolv på en lördag. Well... det var motvind, jag svettades och... that's pretty much it. Egentligen borde jag städa, till banken (som la inte ens är öppen på helger?), till gymmet, till affärn, till tågstation etc. Men jag tror det blir en hemmadag och så tar jag alla måsten på måndag istället. Jeah. Och härmed börjar min softa lördag med sista avsnittet av Playa del Sol.

Have a good one !

Kommentarer
Postat av: Anonym

E de sant att du to Kaskis oskuld ? ;D

2011-04-09 @ 10:49:48
Postat av: astrid

hatar att cykla i motvind o snöslask :( vindstilla och bara gator är mmm-hmmm! :D



<3

2011-04-10 @ 10:28:52
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/
Postat av: fridolina

hihihiih de klarade det. lycklig.

2011-04-10 @ 10:52:28
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0