HIAAANO OOOLLA TAMMISAARES.. NOOT

Ni vet den där "down"perioden man har  efter en resa? I'm still there. På botten. Längst ner. Med pms. Gud. Ingenting händer. Dessutom är det 50 grader varmt och kvalmigt, så man får livsångest. Påriktigt. Seriöst, ha svettas sönder idag och jag skojar inte när jag säger att sommaren suger Jukuritballe. Har ni hört mig säga det förut? Neeej aaaaldriiig... Fuck summer, helt oigeesti. Njuter någon idiot av denhär hettan eller? OIGEEEESHTI?

Planerar min tatuering. Lite ljus i tunneln. Ja, och Vaasa Cup (hockeyn, inte fotbollen) är om exakt 2 veckor. Så if I'd get myself a little bit together nåra dagar, så beger jag mig sen till Vasa och tar tag i det riktiga livet. Sounds like a plan.



Hörs. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0