SOMMARLOV


Idag sluta jag jobbet. Av många anledningar. De känns både bra och dåligt. Men nog e det skönt att i stort sett ha sommarlov nu. Ha lärt mig grymt mycket på ABC och på fredag får jag som sagt lön och då kommer jag säkert ångra att jag sluta. Chefen över paikkan är världens bästa chef (oikeesti!) och helt awesome - bor du i Raseborg och vill ha sommarjobb nästa sommar eller bara timjobb över vintern typ så sök dit! Rekommenderar nog. Men du måst nog ha skinn på näsan å sådä.. Men jaja, nu känns de bra att typ va ledig tills augusti (delar ju ännu tidningar hahaha..).

Var ut en stund ikväll med Ida och Soffan och imorgon är jag LEDIG LEDIG LEDIG. Skyönt skit. :) Fick planer för fredagen och det känns helt jees, ha ju jobba varje helg hittills å int alls chilla/festa någo!

Roligast av allt var att betjäna Mr. Polis och Mr. Bankman. Haha, score.
Sen när man jobbar i affär får man nog möta på mycket onöjda kunder men också mycket trevliga och också en hel del snygga..... :D

Efter att ha jobbat påriktigt (man sommarjobbar inte om man är barnvakt eller plockar ärtor från "lande") så kan jag säga att jag uppskattar pengar mycket MYCKET mer än förut!

Sori långt inlägg. Hoppas nån orka läsa, o om inte så gör det inget. Det va inge viktigt egentligen. l0ls


Kommentarer
Postat av: astrid

Du är värd sommarlov nu <3 Chilla på och njut sötenöteplöteflöte. Da-dunK!

2011-07-13 @ 16:45:54
URL: http://astridsvisdomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0