SWERIGE - DAG 1: FAMILJEDAG




Fredagen alltså. Det är ok att vara barnslig ibland. Junibacken är underbart. Kanske tycker jag det för att jag varit där varje sommar sedan jag var riktigt liten. Man får alltså åka ett sagotåg där (omg det här låter löjligt) som är en sum up av Asitrd Lindgrens kändaste sagor. Det är så nostalgiskt underbart på något vis. Efter Junibacken for vi till Aquarium på lillebrors begäran. Så kan man också spendera en fredag i Stockholm. Det var riktigt skönt faktist, med en lugn familjedag. Sådana behövs ibland. Bilder från lördagen med Emelie kommer snart också. :)

Sen att vårt hotell var 10 m från Cityterminalen och Centralstation kan man ju inte klaga på. Precis i centrum alltså. Kärlek. Det är så skönt att bo på hotell ibland (speciellt om det är mitt i Sthlm) och med hotellfrukost - k ä r l e k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0