SWERIGE - DAG 2: EMELIE




Först flummade vi runt på Stockholms gator. Mys. Sen mötte vi en mystisk man som ville att vi skulle betala för att se honom i Boratkläder. Han var skön. Jag ba "jag är från Finland" för jag blev lite rädd, och sprang därifrån. Perus Stockholm.


Vi for till Kungshallen (motsvarighet till matområdet nere i Kamppen) för att äta. Kebab, förstås. Orkade äta kanske 25% av portionen, sen glodde vi på killarna i bordet bredvid som trodde vi var dumma i huvudet.


Hoppsan. Blev lite fel där... Hon gick jävligt snabbt kan jag säga! Perus Stockholm...


Sen satt vi typ en timme på Waynes och snackade lite om bl.a. nyåret. HAHA. Fick veta lite trevliga detaljer. Fan vad jag är smart när jag är full. :D Vilka var tvillingarna? Och var gick allt fel egentligen...

Jag saknar henne redan. :( Jobbigt, att det är ett jävla hav emellan oss. Världens bästa Emelieee. ♥

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Jag saknar dig <3

Synd att det inte blev en snyggare bild på mig där :P



Jag lägger upp bilder nu :D <3

2011-07-26 @ 21:27:32
URL: http://choomper.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Du är skit fin precis som du är! <3

2011-07-27 @ 17:58:24
URL: http://choomper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0