ATT BLOGGA...

Morjens bloggin. Jag är så jävla trött på min blogg nu att ni vet inte heller. Fyfan. Det var lättare att ha en dålig blogg på Ratata, för där hade typ alla dåliga bloggar. Plus att jag inte kände att jag måsta uppdatera där. Ibland känns det som att man "måste" skriva fast man inte alls har lust eller fast man inte har tid slash nånting att skriva om. Sen att halva Ekenäs utegår från att allt som jag skriver på bloggen är mitt liv är ju lite sad. Jag har sagt det förut, men once again: jag skriver jävligt sällan vad jag gör här.. Visst, hockeyn, vissa gånger jag är på fika med kompisar kan jag nämna det men det är jävligt sällan som jag faktist ORKAR skriva om saker å ting. Exempelvis, igår satt jag i en park 4 timmar med Choffe. Nämnde jag det? Nein, för jag orka inte. Så sluta tro att jag skriver allt jag gör här. För då sku jag faktist göra jävligt lite. Nog för att jag gör det men liksom mer än ni tror. Svammel. Irritation. Feber. Missleeding. Tandvärk. Mensvärk. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: matilda

gillar inlägget, jag kan bara agree'a med det du skriver!

Blöggen är ju int precis hela ens liv heller %-)

2011-06-27 @ 18:02:49
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: anna

klart man inte skriver allt vad man gör ;)

2011-06-28 @ 14:33:06
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Nu förstod jag inte. Kan ha med språket att göra? ;-)

2011-06-28 @ 17:52:04
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0