GOD BLESS NOKIA N900

jag börjar bli riktigt legend inom mobilbloggning hörni. (men de e ju så bekväämt!) såg ni finlands match igår? damn alltså, vika karar! och lassilaaa, stydi kar! nu möter vi norge i kvartsfinalen. drömläge med tanke på att vi kunde fått sverige eller kanada som motstånd. torsdag 17.15 gäller det, fin - nor. just nu e jag på praktik o snart ere lunch på harolds med sofie. inge hockeyvm idag, men eurovisions semi. jeejee, helt jes dag det här har jag på känn. ska ett varv till karis också, till sommarjobbsplatsen och skriva papper och hamstra hambOrgare. jeeh. jaujau, so long!


old/arkivet

Kommentarer
Postat av: fridolina

Ska också se eurovision.

Är typ ledsen för jag missar finalen på lördag. :((( men turkland blir bra det med.

2011-05-10 @ 17:59:56
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Cami

lol, matchen va ganska fail i början men säger sen inget om slutet... bara att finnar har SISU! o norge e int paha alls. :D

2011-05-10 @ 19:01:52
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0