PHONYBONYHOCKEYBOCKEY

Mahirjens schakki, ho tycker ni at ni har de?
Själv så tycker jag att allt är okey vetni. Slö lördag med snabbvisit i världens glesaste stad Hangö bl.a. Alltså Hangö är verkligen mitt ute i ingenstans och det är 5 kils mellan varje affär. What the fuck? Som morsan sa när vi steg in i deras K-Market "nej, tacka vet ja Karis!". (haha)

Just nu dreglar jag på Sony Ericsson Xperia telefoner och inom kort ska jag dregla lite på LG och HTC. Allt detta för att försöka glömma en iPhone. Allvarligt, en sån här skulle jag gärna ta emot.. Moomsfilibabbaaaaaa. 220 euro kostar den, ganska överkomligt. Diggaa

FIN - SVK
ikväll, jeei! Pakkovoitto i stort sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0