TAKE ME TO THE PLACE WHERE THE WHITE BOYS DANCE

Det händer mycket , men ändå ingenting just nu, eller alltså.. den här veckan/helgen. Just nu pågår mina sista dagar på praktiken och det är tråkigt att det tar slut, för det har verkligen varit jättekul och jag har lärt mig massor ! Sen börjar mitt sommarlov som i år är rekordlångt = 2 dagar, woo!!!..... Nejnej, jag är jätteglad över att jag fått jobb och egentligen gillar jag inte sommaren speciellt mycket så när jag har något att göra varje dag så går ju tiden snabbt! Alltså är det bara jag som ogillar sommaren och överdrivet långa lov ? Det är skönt typ en vecka, men sen får jag alltid leidon..

PLUS, denna sommar är extra lång och onödig eftersom allt börjar i höst. Tillbaka till Vasa, "ny?" skola, bilskola, HOCKEY!!!, fyller 18, MÅSTE till Skellefteå (!!), ja ni förstår kanske!


ZuperZeriöz

PS vår tv är sönder och mokkulan funkar knappt. This is the end!




Kommentarer
Postat av: matilda

Häärligt med jobb! :D



Själv har jag inget alls som det ser ut, bara nejnejnej från alla ställen i staan. Jag har inte ens "lov" utan jag är ARBETSLÖS. Seriöst panik ;o Jag kan inte leva på 0kr/månaden!!



Och sen skell, som du nog redan vet att ja tycker, vore såklart aaskul om du kom på besök :D

2011-05-18 @ 20:54:09
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0