STREPSILS, FINREXIN & BURANA ÄR MINA BÄSTA VÄNNER

Kom hem about 5-tiden, sedan vaknade jag frivilligt (!!! utan alarm) klockan 8-isch. Så att jo, lagom pigg idag. Not. For direkt till studenthälsovården och blev vidareskickad till centralsjukhuset. Högberg är sjuk hörni. Flunssan hittade mig i söndags. Suck. Jag som trodde och hoppades jag skulle slippa skiten i år. Men nej. När jag har flunssa blir jag som ett litet barn. Med all rätt (enligt mig själv). Mina halsmandlar är större än mitt huvud för tillfället plus lite feber och sömnbrist på det. No good. Så jävla typiskt att jag år efter år får värsta delen av förkylningen just då det är slutspel. Vittu!

Kommentarer
Postat av: anna

krya på dig! :)

2012-03-14 @ 13:54:19
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0